Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program

A támogatott projekt a Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program keretében valósul meg

• a Kedvezményezett neve: Hipposz Sóskúti Lovassport és Élménypark Korlátolt Felelősségű Társaság
  • támogatott projekt címe: Hipposz Sóskúti Lovassport Kft. panzió fejlesztése
  • pályázat azonosító száma: TFC-1-1-1-2017-2018-00368
  • a szerződött támogatás összege: 55 271 720 Forint
  • a támogatás mértéke (%-ban): 70%
  • a támogatott projekt tartalmának rövid bemutatása:

Az eddigi működési tapasztalataink alapján a következő fejlesztésekre volt szükség, melyeket megvalósítottunk a látogatottság növelése, minőségi szolgáltatási kínálat biztosításának érdekében:

1. A jelenlegi szobák felszereltségének növelése, mellyel a Panzió 3* minősítést elértük
  2. Meglévő szobák felújítása
  3. Egy új szoba kialakítása
  4. Fedeles lovaspálya létesítése
  5. Új szolgáltatások bevezetése
  6. Megújuló energiaforrás telepítése

A meglévő 16 szoba és fürdőszoba komplett felújítását valósítottuk meg. A felújítás során két meglévő szobát összenyitottunk, így panziónk egy nagyméretű, kényelmes „nászutas lakosztállyal” is rendelkezik. Kialakításra került egy új szoba is.

Megépítésre került egy 20×40 méteres sátorfedeles lovaspálya is. A lovaspálya lehetőséget nyújt a panzió vendégei lovagoltatására, lovas oktatására.

A meglévő szobák Panzió 3* minősítéséhez eszközbeszerzést valósítottunk meg. Lecseréltük korszerű nyílászáróra a korábbi nyílászárókat. Minden szobában elérhetővé vált a televízió, a hűtő-fűtő légkondicionáló berendezés. Felújítottunk és felszereltünk a közösségi térben egy konyhát, hogy a panzió vendégeinek ellátását (beleértve a reggeliztetést) függetlenítsük az étterem nyitva tartásától. Esztétikus recepciót alakítottunk ki, ahol egy 6 darabos központi bútorszéfet helyeztünk el. A szobák berendezéseit szintén lecseréltük a projekt keretében, úgymint ágyak, matracok, asztalok, csillárok, fürdőszoba berendezések stb. A szobák meleg padlóburkolatot, a fürdőszobák új falburkolatot kaptak. Felújítottuk az elektromos hálózatot.

Ezekkel a fejlesztésekkel a következőket tudtuk elérni, mely célok illeszkednek a pályázati felhívás céljaihoz, a turisztikai térség adottságaihoz és a célterületre jellemző keresleti igényekhez:

– Lovasoktatás szolgáltatás fejlesztése, kapacitásbővítés

­ Családi és vállalati  programok szervezése

– Szolgáltatási csomagok bevezetése, tematikus túrák

– Ingyenes wifi elérés a panzió területén

A támogatott projekt befejezési dátuma: 2020.10.03.